telico +36 96 337-841     mailico  info@bolerodivat.hu     

15.000.- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Cart0
Összesen:0 Ft
A Kosár üres

Regisztráció
Megrendelés
Rendelés feladása / ellenőrzése
Adatbeviteli hibák javítása
Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
Számla
Szállítás
Szállítási költségek
Szállítási határidő
Átvételi lehetőségek


A Webáruházban történő vásárlás

Regisztráció
A Webáruháztartalmának teljes egésze elérhető minden Vásárló számára, regisztráció nélkül. A regisztráció csak meggyorsít egy esetleges későbbi vásárlást. Vásárló regisztrálni a Webáruház felületén megtalálható „Regisztráció” menüpontra kattintást követően tud, ahol a következő adatokat szükséges megadnia a Szolgáltató részére:

  • Email cím
  • Jelszó
  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • Számlázási, szállítási adatok
  • Telefonszám

Nem kötelező jelleggel a Vásárló további adatokat is megadhat a Szolgáltató részére. A regisztráció sikeréről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló Vásárlói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A Vásárlói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót. Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Megrendelés
Kosár használata

Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást. Miután kiválasztotta megfelelő terméket, a termék oldalán a "Kosárba!" gomb megnyomásával rakhat egy darab terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, a kis szövegdobozban lévő számot kell a kívánt mennyiségre átírni, vagy a kis fel-le nyilakkal a megfelelő számot beállítani. A kosárba rakásnál kérjük vegye figyelembe, hogy a megrendelt méret nem mindig áll rendelkezésünkre, ezért előfordulhat, hogy bár Ön megrendelt egy terméket adott méretben, abból csak kisebb vagy nagyobb méret van raktárunkban! Amennyiben így van, úgy emailben tájékoztatjuk!

Amikor egy terméket berak a kosárba akkor automatikusan a kosárnál találja magát, és kosarának tartalmát fogja mutatni az oldal. Itt választható a "Tovább vásárolok" funkció, vagy befejezi a vásárlást és a "Pénztár" lépcsőin végighaladva befejezi a vásárlást. A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. A jobb felső sarokban "Az Ön Bevásárlókocsija" doboz mindig azt mutatja, hogy mennyi termék, milyen összegben van jelen pillanatban az Ön kosarában. Itt találja az "kosár mutatása" gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg, illetve módosíthatja is azt.

Kosár tartalmának módosítása - mennyiség megváltoztatása:

A kosárban lévő termék ára mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át ezt a mennyiséget és nyomja meg a "Frissítés" (kék oda-vissza nyíl) ikont.

Termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Eltávolítás". Itt minden termék sorában talál egy ikont (kék kuka), ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából.

Rendelés feladása / ellenőrzése
Miután kiválasztotta a megfelelő termékeket és úgy döntött, hogy nem kíván további termékeket vásárolni, menjen a kosár tartalmához. ("Kosár mutatása" gomb). Itt ellenőrizheti/módosíthatja a kiválasztott termékeket, mennyiségeket. Ezután kattintson a lap alján az "Indulás a Pénztárhoz most" linkre, így tovább léphet a rendelés feladásához. A következő lépésben frissítheti a regisztrációkor megadott számlázási címet, illetve kiválaszthatja a szállítási címet (ami alap helyzetben a számlázási címmel megegyezik). Ha ellenőrizte/megváltoztatta az adatokat és mindent megfelelőnek talál, kattintson ismét az "Indulás a Pénztárhoz most" gombra.

Most válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, majd nyomjon a "Mentés" gombra, ezzel visszakerül a kosarához. A szállítási módok mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást és a szállítási mód díját is. Ha megvan akkor ismét az "Indulás a Pénztárhoz most" gombra kell kattintani.

Most válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot, majd nyomjon a "Mentés" gombra, ezzel visszakerül a kosarához. A fizetési módok mellett találja a hozzájuk tartozó rövid leírást. Ha ez is megvan akkor ismét az "Indulás a Pénztárhoz most" gombra kell kattintani. Mindkét adatot, vagyis a szállítási és fizetési módot egyaránt módosíthatja a kosarában a kiválasztott termékek alatt, ha innen végrehajtja a megfelelő beállításokat, az "Indulás a Pénztárhoz most" feliratra törénő kattintás a vásárláskövetkező lépcsőjéhez visz.

Fontos, hogy el kell fogadni a szolgáltatási feltételeket, amelyben tájékoztatjuk Önt jogairól és lehetőségeiről, ezt az "Indulás a Pénztárhoz most" felirat előtt lévő mondat elején lévő kis dobozba elhelyezett pipával teheti meg, csak kattintson bele, amennyiben elfogadja a feltételeket. Ha ezzel is megvolna, kattinson az "Indulás a Pénztárhoz most" gombra, ami ismét kosara tartalmát, és az elfogadott számlázási/szállítási címet, illetve a kiválasztott szállítási és fizetési módokat fogja tartalmazni. Ezen a lapon lehetősége nyílik üzenetet csatolni megrendeléséhez, a lap alján lévő fehér dobozba, "Az Ön vásárlói üzenete" felirat alatt írhatja be szöveges üzenetét. Utolsó lépésként kattintson a lap alján a Megrendelés jóváhagyása feliratra, ahol véglegesítheti megrendelését.

Tájékoztatjuk Kedves Vásárlóinkat, hogy rendelésük fizetési kötelezettséggel járó megrendelés.

A rendeléséről email üzenetet küldünk, amelyben láthatja rendelésének adatait. .)

Adatbeviteli hibák javítása
Ha a rendelés összegzőben azt látja, hogy véletlenül nem a kívánt terméket rendelte meg, esetleg rossz méretet választott ki, és megrendelését már elküldte a Szolgáltatónak ebben az esetben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen köteles ezt jelezni a Szolgáltató felé.

A leadott rendelést a rendszerben csak a Szolgáltató tudja módosítani, ezért az észlelt hibát kérjük jelezze felénk. Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában (Vásárlói adatok módosítása), akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az „x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rossz termék elhelyezése a kosárban, majd a termék törlése a kosárból, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha Vásárló rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt azonnal jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2011. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 1.5. Termékek ára A Webáruházon megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, mert az árak tartalmazzák a csomagolás költségét is.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A szállítási díj a vásárlás végén adódik hozzá a termék(ek) árához, attól függően, hogy a Vásárló milyen szállítási módot választ ki. A webáruház árai, akciói eltérhetnek az üzletben alkalmazott áraktól. 1.6. Fizetés Készpénzben vagy bankkártyával, az áru üzlethelyiségben történő átvételekor. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Vásárló a Szolgáltató üzlethelyiségében fizeti meg a termék vételárát készpénzben a Szolgáltató vagy megbízottja részére. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a Webáruházban megrendelt termék az MPL futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával.

Előre utalás bankszámlára vagy banki befizetés: Vásárló a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató bankszámlájára banki átutalás vagy banki befizetés útján. Mindkét esetben a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltüntetni. A Vásárló a megrendelt termékek átvételére csak az átutalás vagy befizetés jóváírását követően jogosult. Amennyiben előre utalás vagy banki befizetés esetén a rendeléstől számított 5 napon belül nem érkezik be az átutalt összeg, úgy Szolgáltató a rendelést törli. Előre utalás esetén, a csomag elkészültekor Szolgáltató e-mail-ben elküldi az átutaláshoz szükséges adatokat.

Bankkártyával való fizetés: A Vásárló a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató részére a biztonságos Simplepay Online fizetési rendszeren keresztül. A rendelés megerősítésekor átirányítjuk a Siplepay fizetési oldalára ahol biztonságosan fizethet a bankkártyájával.

Fizetés után azonnal megkezdjük a rendelés feldolgozását.

A Siplepay fizetési rendszert az OTP Mobil Kft üzemelteti. Cégjegyzékszám:01-09-174466 Bejegyezte a Fővárosi Törvényszék Cégbíróság.

A fizetési módok költségei: • Utánvét (áru átvételekor): 1.900 Ft 15.000.- Ft felett ingyenes • Előre utalással: 990.- Ft 15.000.- Ft felett ingyenes • Bankkártyával: 990.- Ft 15.000.- Ft felett ingyenes • Személyes átvétellel: Ingyenes

Számla
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításakor vagy azt megelőzően Vásárló részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt számlát ad.

Szállítás
A Webáruházban leadott rendelések kiszállítása a MPL futárszolgálattal történik az online rendelés során a Vásárló által megadott címre.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-16:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Az ettől eltérő szállítási határidejű termékekkel kapcsolatban e-mailben vagy telefonon értesíti a Vásárlót a Szolgáltató.

Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. A csomag feladásáról a a Szolgáltató értesítést küld a Vásárló részére e-mailben a regisztrációban megadott email címre és elküldi a csomag kódját is illetve a várható szállítás idejét.

Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár a Vásárló lakcíméhez tartozó postán leteszi a csomagot, a postaládában pedig egy értesítőt hagy. Ez után még 5 munkanapon belül tudja a Vásárló átvenni a csomagot. Ha a kiszállítás sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Vásárló a megrendelés ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.

Amennyiben a Vásárló utánvétes kiszállítással kérte a megrendelés kiszállítását és a Vásárlónak felróható okból nem vette át a csomagot, úgy a Vásárló köteles megtéríteni a Szolgáltatónak okozott, felesleges kiszállításból adódó összes költséget (kiszállítási díj). A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően Vásárló a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen végzi. A Vásárló kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

Részben történő teljesítés kizárólag a Vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. A Webáruházban található készlet nem automatikus frissítésű, így néha sajnos megeshet az, hogy amit a Vásárló megrendel, sajnos időközben már elfogyott. Ha a termékből még érkezik új készlet, Szolgáltató jelzi ezt a Vásárlónak. Ebben az esetben természetesen lehetőség van másik terméket választani a készlethiányos helyett.

Szállítási költségek
Előre utalás, bankkártyás fizetés esetén Vásárló által megadott szállítási címre 990 Ft, 15.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES.

Utánvétes fizetés esetén a Vásárló által megadott szállítási címre 1990 Ft, 15.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES. Ha a megrendelt termék valamilyen oknál fogva nem jó (nem jó méret, mégsem tetszik stb.),

Szolgáltató a csere lehetőségét biztosítja a Vásárló részére. A csere csomag díja 900 Ft, melyet átvételkor kell fizetni a futárnak.

Postacímünk: 9021 Győr, Árpád Út 43 Bolero Cipő és Divatáru

A csere feltétele a vásárláshoz mellékelt számla megléte, illetve, hogy a termék nem lehet már viselt, hordott, feltétel az eredeti állapot és doboz, címkék megléte.

Szállítási határidő
A megrendelés kiszállításának határideje 1 - 4 munkanap. Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Átvételi lehetőségek
Személyes átvétel: • Szolgáltató üzlethelyiségében: 9021 Győr, Árpád Út 43